Původní název sítě čerpacích stanic F1 (později Free1) měl být nahrazen nekolizním, právně nezávadným označením. Klient však trval na zachování určité kontunuity. Navrhli jsme název one1, přímočaré řešení, jehož design vychází ze silničního značení, z dělících čar a pruhů.
Tento brand chce být v první řadě srozumitelný. Chce, aby ho lidé měli rádi. Aby si oblíbili čerpací stanice one1.
One1 je vždycky první. První na vaší cestě..., První, na co myslíme... Marketingový koncept byl navržen s ohledem na aplikační jednoduchost a s cílem udržet konzistentní, jasnou komunikační linku po mnoho let. Díky tomu může marketing snadno reagovat na změny, kterými svět paliv poslední dobou prochází. Až budou všechny auta na elektřinu, one1 bude u toho.
První se měníme my...
Minimalistický brand one1 se snaží vybočit ze zavedených zvyklostí běžných pro značení čerpacích stanic. Proti komplikované barevnosti s gradienty a pruhy staví střízlivost a utilitární přístup. Jasná červená barva křičí dostatečně sama o sobě. Součástí designu bylo také řešení pro označení prémiových paliv, návrh motion designu pro displaye čerpacích stojanů a celkový branding prostoru čerpacích stanic.
Café1 je brandem sítě restaurací na čerpacích stanicích značky one1. Design pro rychlé občertvení café1 je zaměřen na široké publikum, je pozitivní, srozumitelný a v dobrém smyslu slova nekomplikovaný. Do utilitárních prostor čerpací stanice přináší přírodní materiály, přehledný orientační systém a pozitivní energii.
Geometrická typografie logotypu vychází z kruhu. Logo má také redukovanou podobu c1, která funguje jako symbol. Značka byla v grafickém studiu navržena zejména s ohledem na merchandising. Výrazný a aplikačně snadný branding oblečení a obalů je doménou tohoto řešení.
Aplikace brandu v interiéru restaurací se promítá jak do značení produktů, tak i do orientačního systému, nabídky jídel a brandingu oblečení personálu. V materiálovém provedení je důležitá textura přírodního dřeva, jak pro řešení nábytku, tak i pro branding.
Design brandu je pro značku one1 zásadní při jejím zaměření na zákazníka. Při snaze poskytnout mu lepší služby, více občerstvení, lepší sortiment, levnější nákupy... Právě úrovní služeb konkuruje one1 nadnárodním řetězcům čerpacích stanic. Design od graphite.studio má svůj podíl na tom, že se to one1 daří.
Klient
one1
Sektor
Paliva
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Tomáš Buble, Mariia Reshetova
Animace
Martina Podoláčková
Spolupráce
Mona Bublová
Architekt
SOA Architekti
sdílej