Ahoj!

/

uni-max

vypilovaný design

#logo

#vizuální identita

#webdesign

Už dlouho před tím, než byl v České republice otevřen první hobymarket, prodával uni-max nářadí pro dílnu a zahradu. Tehdy ještě prostřednictvím tištěných, papírových katalogů. Dnešní uni-max je moderní, opakovaně oceněný e-shop s vybavením pro profesionální řemeslníky i kutily. Úkolem pro naše grafické studio studio byl redesign celého brandu uni-max s cílem posunout značku do 21. století.
číst víc...
unimax adhesive tape

logo jako vysoustružené

V graphite.studio věříme, že dobře navržené logo usnadňuje komunikaci. Proto se vždy snažíme dát logu charakter, který přímo vychází z podstaty značky, z obsahu brandu. A podstatou značky uni-max je prodej nástrojů a strojů pro obrábění kovu a dřeva - frézy, brusky, vrtačky... Tak vzniklo logo pro uni-max, jako obrobek, jako profrézovaný kus materiálu, jako stylizovaná litera x vyrobená v zámečnické dílně. Technický charakter autorského písma logotypu dále podtrhuje podstatu značky. Stejně jako intenzivní oranžová barva, záměrně posunutá více k červené.

unimax jacket
unimax big packages
equipment box unimax
orange unimax saw
unimax logo

brand, který funguje

Tvar loga se odráží v charakteru celého brandu. Textové rámečky, sazba titulků, označení, tlačítka - ve všem se propisuje podstata značky. Od banneru po produktový katalog. Spousta maličkostí, které dohromady tvoří unikátní identitu.

unimax branded can
unimax orange poster
electronic screwdriver unimax banner
unimax billboard with saw
unimax billboard with saw
unimax flyer
unimax marketing work equipment
man's hands on work desk

webdesign

Snadná orientace uživatele je klíčem k úspěšnému webu. Návrh designu pro uni-max sází na přehlednost a propracované UX řešení.

unimax website on multiple devices

razantní marketing

Pro uni-max jsme vytvořili komunikační kampaň zaměřenou na akvizice nových zákazníků. Komunikace v on-line byla založena na reklamích mikrospotech na YouTube. "Rozsekni to!", "Hobluj!" nebo "Bouchni do toho!" - spoty s důraznou výzvou k akci podpořené v exekuci výraznou zvukovou složkou ideálně využívají omezenou stopáž pěti vteřin. Ustálená rčení nám pomohla na miniaturní ploše s nízkým rozpočtem vytvořit asociační reklamu, která se napojí na emoce uživatele. Kampaň "Zařízni se do toho!" spojuje brand uni-max s vůlí k práci. Kampaň jsme upravili i pro tisk. Po úspěšném uvedení v České republice se klient rozhodl adaptovat a spustit spoty také v Polsku a Maďarsku.

názor klienta

V mých firmách věříme, že kvalitní produkt či služba musí jít na trh ruku v ruce se špičkovým designem. Proto od roku 2016 spolupracujeme se studiem Graphite. Za tu dobu vznikla řada logotypů, typografií, webů a tiskovin, které podporují naše aktivity po celém světě.

Kamil Hrbáček

CEO
Kamil Hrbáček CEO Photorobot

uni–⁠⁠⁠max

Klient

uni-max

Sektor

e-komerce

Práce

Vizuální identita

Art Director

Tomáš Buble

Designer

Matěj Kočka, Tomáš Buble

UI Design

Romana Uhříčková

Spolupráce

Gabriela Pešková, Jano Zajíc

sdílej

Uvažujete o nějakém projektu, kde bychom vám mohli být užiteční?
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se!
Ale! Něco je špatně, formulář nelze odeslat.

/

reda

umění brandingu

arrow pictogram
load next