V graphite.studio věříme, že dobře navržené logo usnadňuje komunikaci. Proto se vždy snažíme dát logu charakter, který přímo vychází z podstaty značky, z obsahu brandu. A podstatou značky uni-max je prodej nástrojů a strojů pro obrábění kovu a dřeva - frézy, brusky, vrtačky... Tak vzniklo logo pro uni-max, jako obrobek, jako profrézovaný kus materiálu, jako stylizovaná litera x vyrobená v zámečnické dílně. Technický charakter autorského písma logotypu dále podtrhuje podstatu značky. Stejně jako intenzivní oranžová barva, záměrně posunutá více k červené.
Tvar loga se odráží v charakteru celého brandu. Textové rámečky, sazba titulků, označení, tlačítka - ve všem se propisuje podstata značky. Od banneru po produktový katalog. Spousta maličkostí, které dohromady tvoří unikátní identitu.
Snadná orientace uživatele je klíčem k úspěšnému webu. Návrh designu pro uni-max sází na přehlednost a propracované UX řešení.
Pro uni-max jsme vytvořili komunikační kampaň zaměřenou na akvizice nových zákazníků. Komunikace v on-line byla založena na reklamích mikrospotech na YouTube. "Rozsekni to!", "Hobluj!" nebo "Bouchni do toho!" - spoty s důraznou výzvou k akci podpořené v exekuci výraznou zvukovou složkou ideálně využívají omezenou stopáž pěti vteřin. Ustálená rčení nám pomohla na miniaturní ploše s nízkým rozpočtem vytvořit asociační reklamu, která se napojí na emoce uživatele. Kampaň "Zařízni se do toho!" spojuje brand uni-max s vůlí k práci. Kampaň jsme upravili i pro tisk. Po úspěšném uvedení v České republice se klient rozhodl adaptovat a spustit spoty také v Polsku a Maďarsku.
Klient
uni-max
Sektor
e-komerce
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Matěj Kočka, Tomáš Buble
UI Design
Romana Uhříčková
Spolupráce
Gabriela Pešková, Jano Zajíc
sdílej