Přímočarý design brandu, který nezapře inspiraci asijským minimalismem, se promítá do desítek jednotlivostí od logotypu a symbolu po interiérové prvky, menuboardy, ikony a označení, návrhy obalů a marketing bistra. Tvar pánve a lineární vektorová grafika tvoří perfektní základ pro srozumitelný brand.
Online objednávky jsou pro Wokin stejně důležité jako přímý prodej v restauracích. Design objednávkového systému v logice značky vede uživatele přímočaře k cíli. Sestavení objednávky je otázkou několika kliknutí na telefonu (funguje samozřejmě i na desktopu). Optimalizováno pro rychlost!
Lidem kolem Wokin se podařilo vytvořit něco výjimečného - vybudovat úspěšný gastro koncept, uspět v oboru, kde přežije jedna firma ze čtyř. Zásadní je důraz na detail - proto nudle ve Wokin připravují výhradně kuchaři z Thajska, interiér je striktně minimalistický a vizuální identita je jasně čitelná a přitom zásadně odlišná od konkurenčních konceptů rychlého občerstvení. Je to promyšlené, funkční a úspěšné.
Klient
Wokin
Sektor
Gastronomie
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Tomáš Buble, Jan Buble, Klára Maršíčková
UI Design
Romana Uhříčková
Spolupráce
Gabriela Pešková, Jano Zajíc
Architekt
SOA Architekti
sdílej