Online bezpečnost je dost abstraktní pojem a nový produkt v této oblasti to má celkem těžké. Vysvětlujte pořád dokola, že to není ani nový firewall, ani antivir, ani VPN...
Pěkný, výrazný barevný merch pomáhá k zapamatování brandu na konferencích nebo hackathonech. Značka Shieldoo je díky němu pozitivní a přátelská.
Online business je většinou anonymní, dehumanizovaný. Proto jsme přesvědčili klienta aby ukázal, že za aplikací, za vývojem stojí konkrétní lidé. Vyrobili jsme video, které jednoduše, beze slov, představí klíčové lidi z vývoje a managementu.
Grafika webu je založená na transparentních 3D objektech. Prezentujeme klíčové vlastnosti produktů a ukazujeme lidi, kteří za produkty stojí. Personální a obchodní rovina je u Shieldoo neoddělitelně propojená a to je vidět i na webu, který je současně hlavním informačním portálem a prodejní bránou k produktům Shieldoo.
Připravili jsme jednoduchou kampaň ke spuštění prodeje hlavního produktu Shieldoo. Navrhli jsme slogan a koncept komunikace: "Safe network sphere" - je přesně to, čím Shieldoo je!
Bez maskota by to nešlo. Robotický orb Shieldoo dokáže zábavně komunikovat bez zvuku díky "obličeji" který je tvořen maticovým displayem. Tvar maskota vychází přímo z tvaru značky. Postavička je určena k usnadnění komunikace ve videotutoriálech a marketingu.
Klient
Shieldoo
Sektor
IT
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Klára Maršíčková
Spolupráce
Martina Podoláčková, Michal Amrich
sdílej