Tahle značka je tak trochu jiná, opravdu variabilní. Geometrický logotyp lze redukovat na zkratku "pro" i na samostatný symbol "p", což má bohaté využití ve vizuální komunikaci a marketingu. Nemluvě o skvělých možnostech animace.
Zábavné, že... Celému designu od loga po web dalo naše grafické studio jasnou vizuální linku, jasné sdělení. Design funguje dobře vizuálně, ale silná stránka tohoto brandu je zejména v marketingové komunikaci. Předložka "pro" zastupuje značku, ale je také součástí marketingových sloganů.
Jednoduché nápady bývají ty nejlepší. Jasná vizuální zkratka funguje lépe než komplexní design. Jednoduchý nápad pro jasný, zapamatovatelný brand. Jednoduše Prosperity.
CKlient
Prosperity
Sektor
Finanční služby
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Klára Maršíčková
Spolupráce
Mariia Reshetova, Erika Cardová, Martina Podoláčková, Františka Rychtaříková
sdílej