Redukcí barevnosti vznikl prostor pro návrh doplňkových elementů, které dodají vizuální identitě nezbytné barvy a charakter. Vizuální styl byl nově definován pomocí barevných paternů - struktur složených z amorfních tvarů, které jsou asociací pohledů do mikro světa laboratorních vzorků, biologických materiálů, buněk či molekul.
Nová typografie a sada ikon redukovaných na ty nejjednodušíí, nejobecnější možné tvary, funguje také jako identifikátor brandu, jako nedílná součást identity.
Sada ikon redukujících sortiment a procesy v P-LAB na ty nejjednodušíí, nejobecnější možné tvary, slouží také jako identifikátor brandu, jako nedílná součást identity. Že tento koncept funguje dobře, je vidět třeba na návrhu veletržního stánku.
Společnost P-LAB oslavila 30 let na trhu v České republice. Podnik, který dnes vede už druhá generace rodiny zakladatelů, prochází permanentní evolucí, jejíž vizuální složkou je v posledních letech design od graphite.studio. Postupně měníme vizuální styl P-LAB v online i offline světě a pomáháme rozvíjet business nejlepší firmy v oboru v České republice.
Klient
P-LAB
Sektor
e-komerce
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Tomáš Buble
Animace
Romana Uhříčková, Martina Podoláčková
Spolupráce
Gabriela Pešková
sdílej