Ahoj!

/

nomono

zvuk pro obě uši

#logo

#vizuální identita

Také sluchátka potřebují svůj superstore! Místo, kde se každý může ponořit do poslechu a vyzkoušet na vlastní uši zvuk třeba deseti různých výrobků. V Graphite jsme proto vytvořili novou, nezávislou značku.
číst víc o nomono...
nomono headphones holder
nomono woman listening to music wit her headphones
nomono logo on wall
nomono logo

zvuk pro obě uši

Vždycky stereo! Bez výjimek, bez kompromisů. Zvuk ze dvou stran. To je náš koncept. Navrhli jsme název, který popisuje podstatu, nomono, logo plné zvuku: no, no / mono, no, no / mono, no, no / mono, no, no, baby. Osově symetrický design předurčuje logo k animaci - jako křivka equalizéru, dokáže vyjádřit zvuk. Tak poslouchejte nomono!

nomono logo with headphones
t-shirt with nomono branding
detail of headphones
two people holding nomono paper bags
right headphone

poslouchejte marketing

Přímočará marketingová komunikace na podporu uvedení brandu stojí na výrazných, roztančených barevných vizuálech. “Zvuk pro obě uši”, který nomono přináší, je originální v samém konceptu brandu i ve stylu komunikace.

nomono woman dancing with headphonesnomono billboard on tram station

nomono

Klient

nomono

Sektor

Maloobchod

Práce

Vizuální identita

Art Director

Tomáš Buble

Designer

Tomáš Buble, Erika Cardová

Spolupráce

Gabriela Pešková, Romana Uhříčková

sdílej

Uvažujete o nějakém projektu, kde bychom vám mohli být užiteční?
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se!
Ale! Něco je špatně, formulář nelze odeslat.

/

naan

indický street food

arrow pictogram
load next