Opravdovým pokladem Hostivice je samotný název obce. Hosti_více, nebo snad hostí_více. První co vás napadne, že to je pohostinné místo. Tady by chtěl žít každý! Na základě této hry se slovy se najednou začnou líhnout nápady. Co takhle integrovat název obce do všech místních aktivit. Hostivické pivní slavnosti se mohou jmenovat Hosti_slav, místní hospoda může být (zcela netradičně) Hosti_nec, počítačový kroužek v místní škole se může jmenovat Hosti_ng a spolek místních patriotů může nést název Hosti_mil. Kolem kořene slova se začne tvořit nový jazyk.
Celé je to vlastně velmi jednoduché, dnešní architekti respektují, kudy chodí lidé a podle toho projektují cesty. Také identita města, pokud má dobře sloužit komunikaci lidí, nemůže být nalajnována direktivně. Musí být přijímaná spontánně a aktivně se transformovat podle potřeb místních. Náš návrh je tu pro všechny místní slavnosti, kroužky, spolky, akce nebo sportovní zápasy. Naše grafické studio připravilo řešení tak přímočaré, že jej dokáže používat a rozvíjet každý... Zkrátka hosti_na nápadů.
Klient
Město Hostivice
Sektor
Veřejná správa
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Tomáš Buble
Spolupráce
Erika Cardová, Mona Bublová
sdílej