Uni-max

KH Group
2016
Už dlouho před tím, než byl v České republice otevřen první hobymarket, prodával uni-max nářadí pro dílnu a zahradu. Tehdy ještě prostřednictvím tištěných, papírových katalogů. Dnešní uni-max je moderní, opakovaně oceněný e-shop s vybavením pro profesionální řemeslníky i kutily. Úkolem Graphite studio byl redesign celého brandu uni-max s cílem posunout značku do 21. století.
  • logo
  • grafický design
01

Značka

V Graphite studio věříme, že dobře navržené logo usnadňuje komunikaci. Proto se vždy snažíme dát logu charakter, který přímo vychází z podstaty značky, z obsahu brandu. A podstatou značky uni-max je prodej nástrojů a strojů pro obrábění kovu a dřeva - frézy, brusky, vrtačky... Tak vniklo logo pro uni-max, jako obrobek, jako profrézovaný kus materiálu, jako stylizovaná litera x vyrobená v zámečnické dílně.

Technický charakter autorského písma logotypu dále podtrhuje podstatu značky. Stejně jako intenzivní oranžová barva, záměrně posunutá více k červené.

02

Marketing

Pro uni-max jsme vytvořili komunikační kampaň  zaměřenou na akvizice nových zákazníků. Komunikace v on-line byla založena na reklamích mikrospotech na portálu YouTube.

"Rozsekni to!", "Hobluj!" nebo "Bouchni do toho!" - spoty s důraznou výzvou k akci podpořené v exekuci výraznou zvukovou složkou ideálně využívají omezenou stopáž pěti vteřin. Ustálená rčení nám pomohla na miniaturní ploše s nízkým rozpočtem, vytvořit asociační reklamu, která se napojí na emoce uživatele. Kampaň "Zařízni se do toho!" spojuje brand uni-max s vůlí k práci.

Kampaň jsme upravili i pro tisk. Po úspěšném uvedení v České republice se klient rozhodl adaptovat a spustit spoty také v Polsku a Maďarsku.

 

Controls_UI

 

Vytvořili jsme design pro mailing uni-max (nahoře). Sada newsletterů je koncipována jako stavebnice, která ve výsledném mailu kombinuje různé druhy obsahu - akční nabídky, slevové akce, dárky, bonusy a odkazy na další obsah na webu klienta.