Freex je tak trochu šílený. Je to brand pro všechny skákací nadšence, pro sportovce, kteří se nebojí jít do extrémů.Logo samotné vzniklo jako kresba silným fixem, jako tag nakreslený jedním tahem. Je v něm hodně ze streetartové estetiky, která je s touto značkou doslova prorostlá.
Doodling, tedy doslova "čmárání" je přesně "metoda", která přivedla na svět tento design. Vizuální svět kresbiček je nezávislý a uvolňující. Design, který je svobodný.
Branding je pro Freex důležitý. Merchandising byl od počátku zásadní složkou vizuality celého projektu. Vznikly desítky návrhů triček, mikin, náramků, nejrůznějších bagů, lahví a dalších drobností.
Klient
Royal Bee Design
Sektor
Zábava
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Mariia Reshetova
Spolupráce
Erika Cardová, Romana Uhříčková
sdílej